Szakmai normarendszer és minőségbiztosítás a szolgáltatásban
Az előadás során bemutattam a magyarországi ifjúsági információs és tanácsadó irodák minősítési illetve minőségbiztosítási rendszerét, annak kialakulását és történetét.
Külön tárgyalva jelentek meg a szolgáltatási szintek közötti különbözőségek (ifjúsági információs pont, ifjúsági információs és tanácsadó iroda, ifjúsági módszertani központ).
A prezentációban központi szerepet kapott a hitelesség és a hitelesítés kérdésköre, mint a humán szolgáltatásokkal szembeni egyik legfőbb elvárás – különös tekintettel az individuális segítői rendszerekben alkalmazott információs szolgáltatásokra.
Bemutattam a HAYICO-Magyarországi Ifjúsági Információs és Tanácsadó Irodák Szövetségének Szakmai – etikai Kódexét, amely egyben a hálózatépítés és -működtetés alapdokumentuma. A hallgatók megismerhették az európai normarendszert, a szakmai és szervezeti kapcsolódását a magyar szisztémához.
A hallgatóság kérdései alapján beszéltünk a hálózatépítésről illetve az azzal összefüggésben felmerülő nehézségekről, azok megoldásairól is.
További hallgatói kérdések alapján a fiatalok (elsősorban a 14-26 évesek) információs igényében mutatkozó trendekről esett szó.
Wéber László elnök
HAYICO-Magyarországi Ifjúsági Információs és Tanácsadó Irodák Szövetsége
1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.
06-30-251-7297, 06-1-302-4516
weber@hayico.hu
hayico@hayico.hu
szeptember 14, 2006
· Webszerkesztő · Nincs hozzászólás
Címkék: minőségbiztosítás, szolgáltatás, tanácsadás · Kategória: MindenGyerek 2003
Hozzászólás írása
Webhely megnyitása bejelentkezve hozzászólásküldése.