Szakmai normarendszer és minőségbiztosítás a szolgáltatásban

Az előadás során bemutattam a magyarországi ifjúsági információs és tanácsadó irodák minősítési illetve minőségbiztosítási rendszerét, annak kialakulását és történetét.

Külön tárgyalva jelentek meg a szolgáltatási szintek közötti különbözőségek (ifjúsági információs pont, ifjúsági információs és tanácsadó iroda, ifjúsági módszertani központ).

A prezentációban központi szerepet kapott a hitelesség és a hitelesítés kérdésköre, mint a humán szolgáltatásokkal szembeni egyik legfőbb elvárás – különös tekintettel az individuális segítői rendszerekben alkalmazott információs szolgáltatásokra.

Bemutattam a HAYICO-Magyarországi Ifjúsági Információs és Tanácsadó Irodák Szövetségének Szakmai – etikai Kódexét, amely egyben a hálózatépítés és -működtetés alapdokumentuma. A hallgatók megismerhették az európai normarendszert, a szakmai és szervezeti kapcsolódását a magyar szisztémához.

A hallgatóság kérdései alapján beszéltünk a hálózatépítésről illetve az azzal összefüggésben felmerülő nehézségekről, azok megoldásairól is.

További hallgatói kérdések alapján a fiatalok (elsősorban a 14-26 évesek) információs igényében mutatkozó trendekről esett szó.

Wéber László elnök

HAYICO-Magyarországi Ifjúsági Információs és Tanácsadó Irodák Szövetsége

1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.

06-30-251-7297, 06-1-302-4516

weber@hayico.hu

hayico@hayico.hu

cialis black no prescription

szeptember 14, 2006 · Webszerkesztő · Nincs hozzászólás
Címkék: , ,  · Kategória: MindenGyerek 2003

Hozzászólás írása

Webhely megnyitása bejelentkezve hozzászólásküldése.