MindenGyerek 2007
A MindenGyerek 2007 előadásai voltak:
1. nap | |
---|---|
január 22. hétfő 10:00 |
|
Megnyitó , Tóbiás László, Csizmár Gábor, Dr. Szöllősi Gábor, Dr. Darvas Ágnes Tóbiás László, a MindenGyerek igazgatója köszönti a részvevőket, Csizmár Gábor, a Szociális és Munkaügyi Minisztérium államtitkára megnyitja a konferenciát, Dr. Szöllősi Gábor, a gyermekvédelmi törvény kodifikátora és Dr. Darvas Ágnes, az MTA Gyermekszegénység kutatócsoportja tagja előadásai |
|
január 22. hétfő 11:00 |
|
Papp Andras , további cserkészek Világot építünk az erdő mélyén |
|
Csizmár Gábor államtitkár és Dr. Kovárik Erzsébet, Szociális és Munkaügyi Minisztérium , Ferge Zsuzsa, akadémikus, Varga Ágnes, Miniszterelnöki Hivatal Gyereksegély Programiroda vezetője A gyerekszegénység elleni program formálódása kutatócsoport programjától az országgyűlési határozatig |
|
Bányai Sándor Kalandok és Álmok… élménypedagógai fókuszú tematikus fejlesztőfoglalkozások gyerekeknek és pedagógusoknak |
|
Baranyi Éva , Donáth Attila „GÖRCSOLDÓ” – avagy hogyan viszonyulunk és hogyan viszonyuljunk felnőtt szerepünkben a gyermeki jogokhoz? 1. rész 2 részes program első része, kérjük, a második résszel együtt válassza! |
|
Szabó Gábor A Természet ereje – munka a szimbólumokkal |
|
Fülöp Dániel , Takács Péter Egészségnevelés a közoktatásban(drog, dohányzás, szex, AIDS, anorexia, rasszizmus, tolerancia) |
|
Szávai Ilona , Monspart Éva, Sherter Judit, Simon Ágnes, Szvetelszky Zsuzsanna Kismamák és nagymamák. Családban maradunk? Marad a család? |
|
Horváth Tibor Települési Gyermek és Ifjúsági Önkormányzat avagy: közéleti játszótér, komolyan! |
|
Kiss Tamás , Fehér Márta, Szebenyi Csilla, Jávori Ildikó Alternatív pedagógiák, pedagógiai alternatívák |
|
Krsztovicsné Nagy Irén , Sárfalvi Judit Az állatkert pedagógia alapjai és ismerkedés a nemszeretem állatokkal |
|
Dr. Mátay Katalin Régi/új lehetőségek a kisgyermekek napközbeni ellátásában – cél az esélyegyenlőség |
|
Országos Bűnmegelőzési Bizottság , Hentes Ildikó az Esztergomi Szent Jakab Alapítvány / Fényközpont intézményvezetője és Szontagh Pál a Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola igazgatója | |
Gyöngyösi Zsolt , Horváth Zsófia, Almási József Mezítláb az ART KAPUBAN |
|
Farkas Imre , Győri M-M Vonal munkatársai Kézenfogva a halálba induló gyermekkel |
|
Medjesi Anna Külföldi tanulók a magyar közoktatásban |
|
Fodor Éva Csoport munka cigány gyerekekkel egy szegregált telepen, Nyíregyházán |
|
Lovas Zsuzsa A különböző területen folyó mediációs munka tapasztalatai |
|
január 22. hétfő 14:00 |
|
Pető János „ A Sárkánytorony fogjai 2 avagy mire lehet jó egy mászófal? |
|
Szabó Gábor , Simon Bálint Élménypedagógia és kalandterápia 1.0 |
|
Baranyi Éva , Donáth Attila „GÖRCSOLDÓ” – avagy hogyan viszonyulunk és hogyan viszonyuljunk felnőtt szerepünkben a gyermeki jogokhoz? 2. rész 2 részes program második része, kérjük, az első résszel együtt válassza! |
|
Tóth Julianna , Szendrey István, Kloknicer Anna Élménypedagógia a gyermekotthonokban – Mit? Miért? Hogyan? |
|
Baranya Megyei Gyermek és Ifjúsági Közalapítvány Kórháziskola , Kocsis Krisztina Kórháziskola Pécsett. Rendhagyó osztályfőnöki óra. |
|
Ligeti György A társadalmi felelősségvállalás pedagógiája |
|
Bodor Tamás Önkormányzati ifjúsági szolgáltatások – avagy egyfajta lehetséges út |
|
Herpainé Márkus Ágnes és dr. Kósa Eszter A 2007-től megnyíló uniós források hatása a gyermekjóléti és ifjúsági programokra |
|
Bardossyné Stolár Klára, Sárfalvi Judit Állatok testközelben a Veszprémi Állatkertben és Sárfalvi Judit „Zoopedagógia módszertana„ – a Fővárosi Állat- és Növénykert akkreditált továbbképzésének bemutatása, valamint Sárfalvi Judit „Természetismeret és természetábrázolás„ c. komplex, állatkerti foglalkozás bemutatása Ez a program 3 különálló foglalkozás egymás után. |
|
Országos Bűnmegelőzési Bizottság , Hatvaniné Nagy Rozália és Erdei Sándor a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Önkormányzat Gyermekvárosa, Szakiskolája és Kollégiuma munkatársa, Szabadka Péter a Béke Gyermekotthon és Általános Iskola igazgatója | |
Balázs Anita, Dr. Albert Judit, Gerencsér László , Groska Éva „Civil szervezetek foglalkoztatási kapacitásának tartós növelése” c. OFA -program bemutatása – Balázs Anita programvezető, ÖTLET program (Önkéntes-Tevékenység-Lehetőség-Elhelyezkedés-Tapasztalatcsere) bemutatása – Dr. Albert Judit programvezető, A „nonprofit közvetítés” c. OFA -program bemutatása. – Gerencsér László programvezető |
|
Szöllősi Gábor , Domszky András, Takács Imre A gyermekvédelmi reform tíz ígérete (Mi volt az 1987-es gyermekvédelmi reform tíz legfontosabb ígérete? Melyik ígéretből mi valósult meg, és mi nem?) |
|
Dr. Bíró Endre Elhárítás, eltanácsolás, áthelyezés, kizárás, magántanulóvá válás törvényességéről az iskolákban (A tanulói jogok és az intézményi érdekek ütközésének esetkörei.) |
|
Szoboszlai Katalin Szociális munka a Huszár telepen, integráció kis lépésekben |
|
Nagy Zsóka A válási krízist megélt, egyszülős családban élő gyermekek és kamaszok problémái, a kivezető stratégiák. Családi mediáció |
|
január 22. hétfő 16:00 |
|
Tóth Artin , A budapesti Szent László Kórház Csontvelő-transzplantációs Oszályának pszichológusa, Janicsák Henrietta, illetve diplomás nővére, Michnai Zsuzsanna Érintetlenül? Interaktív stúdió-beszélgetés a vérképzőszervi betegségben szenvedő gyerekekkel arról, hogyan élik meg azt a kicsit sem meglepő tényt, miszerint betegségük miatt a társadalom nagy része gyakorlatilag úgy tesz, mintha nem is lennének? A több hónapig, esetleg évekig elhúzódó kezelések ideje alatt mit tehet a beteg gyerek gyógyulásáért környezete? Vendégeink: az osztály pszichológusa, illetve egyik nővére. |
|
Mérő László Kooperáció és versengés a pszichológiai laboratóriumban, a nevelésben és az életben |
|
Élményakadémia Közhasznú Egyesület , Szabó Orsolya, Kovács Etelka Élmények Iskolája – kalandpedagógia és személyiségfejlesztés az osztálykiránduláson |
|
Kun Bernadette „Alternatíva„ program – Egy különleges hely a plázákban csellengő fiatalok számára |
|
Makai Katalin , Pölös Annamária Együttműködés a tanulásban |
|
Z.Mezei Erzsébet , Hetényi Piroska, Kistüttősi Rita Kreatív írásgyakorlatok a középiskolás korosztálynak ( Tehetséggondozás ?Terápia? ) |
|
Ligeti György Felelősségvállalás csoportban – tréning |
|
Sipos Győző Ifjúsági mobil szolgáltatórendszer Vas megyében |
|
Csányi János Internet Játékház – kultúra, oktatás, kreativitás a digitális korszakban |
|
Zentai Zita Állatkerti foglalkozások, kirándulások kisiskolásoknak |
|
Tóth László, főosztályvezető-helyettes A Mobilitás átszervezése, 2007. évi ifjúsági feladatok, programok, pályázatok. |
|
Országos Bűnmegelőzési Bizottság , Szabó Csaba, a HELPI Kecskeméti Ifjúsági Információs és Tanácsadó Iroda intézményzvezetője és Fodor Éva, a Periféria Egyesület elnökhelyettese „ELEVEN Ifjúsági Közösségi Tér” a HELPI Kecskeméti Ifjúsági Információs és Tanácsadó Iroda valamint a „Kincsvadászat” a Periféria Egyesület projektjeinek bemutatása |
|
Szollár Zsuzsanna , Nyitrai Imre, szociológus, Keresztényi László, gyermek- és ifjúságvédelmi koordinátor, Dr. Dános Valér, a Rendészeti és Bűnmegelőzési Intézet igazgatója, Dr. Molnár Zsolt, a Bűnmegelőzési Akadémia vezetője, Solt Ágnes, szociológus Peremen billegve (hisszük: vannak jó megoldások) |
|
Gál Antal , Pozsonyi Monika Konszenzus Konferencia -mint munkamódszer- története és jelentősége a gyermekjóléti szolgáltatásban |
|
Szelenyi Zsuzsanna Gyerekbarát Európa – Az Európa Tanács új három éves programjának bemutatása |
|
Kiss Andrea, Vég Katalin , Jásper Éva, Palkovics Rozália „A munkavállalást gátló családi kötelezettségek kiváltása és a nők munkaerőpiaci karrierjének elősegítése” c. OFA-program – Kormosné Kiss Andrea programvezető, „Támogatott Foglalkoztatás Szolgáltatás nyújtása értelmi- és látássérült munkanélküli emberek számára” c. OFA program – Vég Katalin – Salva Vita Alapítvány |
|
Beke Pál Művelődési otthonok egyesületi kézben |
|
2. nap | |
január 23.kedd 09:00 |
|
Pető János „ A Sárkánytorony fogjai 2 avagy mire lehet jó egy mászófal? |
|
Gruber Andrea , Matthew Liddle, Miklósi Balázs, Vass Nikolett Experiential Education for Youth at Risk (stories from a school-based program) – Élménypedagógiai órák veszélyeztetett fiatalokkal iskolai keretek között |
|
Szabó András , Magócsi Tímea, Gyenge Lóránd (a Kapocs munkatársai) Elégtelen intézményes kapcsolatokkal rendelkező fiatalok elérésének és segítésének lehetőségei a Kapocs módszerei alkalmazásával |
|
Marksteinné Molnár Julianna , Marton Eszter Sajátos nevelési igényű gyermekek a közoktatásban – intézményi együttműködések a sikeres integráció érdekében |
|
dr. Kassai Tamás A szülői felelőtlenség – közös felelősségünk! A gyermekbaleset, mint a bántalmazás-elhanyagolás egyik formája |
|
Mahlerné Köfner Anikó , A bemutató foglalkozáson közreműködik Blum Ildikó és Vörös Judit gyógypedagógus Esély és együttműködés – autizmussal élők csoportos befogadó oktatásának jó gyakorlata Székesfehérváron |
|
Wootsch Péter „Szociális város” európai koncepciója – európai üzenetek a települési ifjúsági munka számára |
|
Varga Attila , Horváth Dániel, Varga Péter Ökoiskola a gyakorlatban – fenntarthatóság az iskolában |
|
Negrea Vidia Mi tehetünk itt-és-most? A jóvátételi (resztoratív) technikák alklamazásának tapasztalatai |
|
Tóbiás László , Hadrévy Borbála Fiatalok önkéntessége Magyarországon – brüsszeli kérdések, egy internetes megkérdezés és egy szakértői jelentéstervezet tükrében |
|
Peron Music Alapítvány , Cserteg István Van kiút?! – állami gondoskodásban élő fiatalok sikerei (prezentáció, filmbemutató, beszélgetés) |
|
Rétiné dr. Böhm Éva , Kopf Katalin a Lehetőség a családoknak Alapítvány és a Mosonmagyaróvári Családok Átmeneti Otthona vezetője A családból a gyermekotthonba, és aztán? |
|
Révész Magda Várt és váratlan változások |
|
Utcai Szociális Segítők Egyesülete Kézségesen szabadon – program utcagyerekeknek, ÉS+ program – éjszakai sport, alternatív szombat este Tatabányán |
|
Giczy Béla Cigánygyerekek és „zűrös” gyerekek az iskolarendszerben |
|
Borsa Kata Langalló program – A Karzat Alapítvány hagyományőrző és továbbvivő játszóházi és oktatórendszere |
|
január 23.kedd 11:00 |
|
Dr. Zágorhidi Czigány Balázs , Dr. Kiss Gábor régész „Kapuk a múltba – Képek Vas vármegye középkorából”. Egy megyetörténeti kiállítás kisebb és nagyobb gyermekeknek. |
|
Kovács Nikoletta , Rózsa Mónika, Tóth Gabriella Órarendbe illesztett élménypedagógiai foglalkozások magatartási-, beilleszkedési-, tanulási nehézséggel küzdő gyerekeknek a Ferencvárosi Általános és Szakiskolában |
|
Kárpáti Árpád „Csellengő fiatalok„ komplex ifjúsági program |
|
Kiss Tamás , Mekkey Péter Megalakul a Gyermekek Világállama azaz, a világörökség folytatódik |
|
dr. Kassai Tamás Gyermekbarát – gyermektraumatológia |
|
Mahlerné Köfner Anikó , A bemutató foglalkozáson közreműködik Blum Ildikó és Vörös Judit gyógypedagógus, Kauth Andrásné gyógypedagógiai asszisztens Hogyan játszunk, tanuljunk, éljünk együtt autizmussal élőkkel? – autizmus barát környezet bemutatása |
|
Ditzendy Károly Arisztid , Beke Márton A nemformális pedagógia lehetőségei az ifjúsági munkában – Felkészítés az interkulturális paradigmaváltásra (tréning demonstráció) 1. rész 2 részes program első része, kérjük, a második résszel együtt válassza! |
|
Fridrich Ágnes Környezeti nevelés és erdei iskola egy ökológiai faluban, Gyűrűfűn |
|
Kökényesi Ágnes Káva – színház és nevelés; művészetpedagógia fiataloknak, fiatalokkal |
|
Galambos Rita , Hámori Zoltán A közösségi tanulás esélyei a mai középiskolában (munkacím) |
|
Igazságügyi Hivatal , dr. Oswald Pál, igazgató, dr. Németh György, osztályvezető, dr. Pásztor Krisztina, szakreferens, dr. Schirger György, osztályvezető, dr. Tóth Ágnes, osztályvezető, dr. Szacsva Ferenc, osztályvezető Szolgáltató igazságügy 1. – Jogi Segítségnyújtó Szolgálat az Igazságügyi Hivatalban |
|
Kothencz János , Alcím: Az ÁGOTA® Alapítvány (Állami Gondoskodásban Élő és Veszélyeztetett Fiatalok Támogatásáért Alapítvány) szemléletmódja a magyar gyermekvédelemben ÁGOTA® Alapítvány (Állami Gondoskodásban Élő és Veszélyeztetett Fiatalok Támogatásáért Alapítvány) általános bemutatása, élménypedagógiai, szakmai segítségvállalás (ÁGOTA® országos kutatás) és a tervezett Pedagógiai Módsz |
|
Tóbiás László , Balog Mária, Csőke Zita, Cziboly Ádám, Farkas Zsuzsa, Fodor Éva, Gruber Andrea, Hoffmann Krisztina, Kalányos Zoltán, Papp Gyöngyi Romák és többségi társadalomhoz tartozók együttélését segítő programok fejlesztése helyben, Európai együttműködésben |
|
Diósi Pál , Nemeskéri István, Máder Miklós Péter Diósi Pál: Az ifjúságkutatás „igazságának” viszonya más megközelítések „igazságaihoz”, Nemeskéri István: A nagymintás ifjúság kutatások módszertani problematikái, Máder Miklós Péter: a mérési problémák az ifjúságkutatásban Három előadást hallhat egymás után. |
|
Kecskeméti Edit , Papp Edina, a Kamaszparlament nemzetközi koordinátora, Kis Eszter, a Kamaszkormány jelenlegi miniszterelnöke Értelmes gyermekrészvétel (participáció) a gyermekek igazi egyenjogúsítása |
|
Pál Kálmán Vándor Vurstli- kultúr vidámpark – A vásári hangulat újraértelmezése, a 21. század hightech emberének ütköztetése az elmúlt évszázadok populáris szokásaival. Az utazó játékpark igényes alternatívája. |
|
január 23.kedd 14:00 |
|
Bányai Sándor A GYEREK SEM KÉMIA SZAKOS… – legújabb egyéni jelentkezőknek és teljes tantestületeknek szóló pedagógus továbbképzéseink bemutatása |
|
Jávori Ildikó A hiperaktivitást előnnyé formáljuk! |
|
Miklósi Balázs Drogprevenciós kortárssegítő tréning gyermekotthonos fiataloknak |
|
Magyar Waldorf Szövetség , Kulcsár Gábor Képességfejlesztés a kisiskolás korban a Waldorf-iskolában |
|
Lelovics Zsuzsanna , Fekete Krisztina, Bozóné Kegyes Réka, Gaskó Krisztina Megetetett gyermekek |
|
Autisták Érdekvédelmi Egyesülete , Ébner Gyula, a gyöngyösi Autista Segítő Központ igazgatója, Jakubinyi László, a miskolci Szimbiózis Alapítvány vezetője, és dr Szilágyiné dr Erdős Erika, az Autisták Érdekvédelmi Egyesületének alelnöke, a hálózati program felelőse Autista majorság hálózat kiépítése autizmussal élők jövőjének biztosítása érdekében |
|
Ditzendy Károly Arisztid , Beke Márton A nemformális pedagógia lehetőségei az ifjúsági munkában – Felkészítés az interkulturális paradigmaváltásra (tréning demonstráció) 2. rész 2 részes program második része, kérjük, az első résszel együtt válassza! |
|
Simonyi Gyula „Ezt elbaltáztátok! – mondta a Teremtő, amikor a túlszaporodott emberiség belefulladt saját mocskába a szétbarmolt Földön. |
|
Takács Gábor DrámaDrom – kísérleti program Mánfán, halmozottan hátrányos diákok számára |
|
Strenner Szilárd Baranyi Éva / Önkéntes Központ Alapítvány / Ifjúsági önkéntesség |
|
Igazságügyi Hivatal , Antal Gábor, igazgató, dr. Szabó János, az Áldozatsegítő Szolgálat vezetője, Kiss Róbert, r. törzszászlós, Kovács Károly, klinikai szakpszichológus Szolgáltató igazságügy 2. – Áldozatsegítő Szolgálat az Igazságügyi Hivatalban |
|
Kothencz János ÁGOTA® Táborok (Állami Gondoskodásban Élők Országos Találkozója) élményprogramja, mint pedagógiai eszköz |
|
Rajkort Ildikó , Balog Edina (Kamasztér Alapítvány), Magyar Gergely (Érdi Ifjúsági Klub), Negrea Vidia (KÖSZ Alapítvány), Németh Tamás (Ifjúságért a Jövőért Alapítvány), Tóth Ferencné (Kamasz Tanya Egyesület) Alternatív napközbeni gyermekellátás létjogosultsága és szükségessége a mai Magyarországon |
|
Temesi Balázs , Békés Zoltán, Vida Zsuzsa 1. előadás: Temesi Balázs, Békés Zoltán: Beáramlás és kiáramlás a fővárosi gyermekvédelmi szakellátásban 2006-ban, 2. workshop: Vida Zsuzsa: Tapasztalatok a fővárosi szakellátásban lévő gyermekek nevelőszülői elhelyezésének lehetőségeiről – workshop Ez a program 2 különálló foglalkozás egymás után. |
|
Giczy Béla Egy romológus igazgató tapasztalatai: szegregáció vagy integráció |
|
Magyar Természettudományi Múzeum , Bajzáth Judit, Gasparik Mihály, Hartmann Éva, Holler Judit Ízelítő a múzeum műhelytitkaiból |
|
január 23.kedd 16:00 |
|
MKNE , Victor András, Németh Andrea Amit hallok – elfelejtem, amit látok –megismerem, amit csinálok – azt tudom. (Élményközpontú tanulási módszerek megismerése és felhasználásuk a gyakorlatban) |
|
Rapi István Az ifjúsági munka helyi gyakorlata az Iránytű ifjúsági Információs és Tanácsadó Iroda tapasztalatai alapján |
|
Magyar Waldorf Szövetség , Szombauer István A szöveges értékelés szerepe a Waldorf-pedagógiában |
|
Kovács Ildikó , Weinhard Krisztina, Lelovics Zsuzsanna, Fekete Krisztina Szeretek enni! – Kiegyensúlyozott táplálkozás, kiegyensúlyozott gyermekek |
|
Lovász Mariann Betegség miatt sajnos elmarad! Csobogók- integrált gyermek, ifjúsági és családi klub Kérjük, jelentkezzen a regisztrációnál! |
|
Bauer Béla , Nagy Ádám, Ságvári Bence, Somody Bernadette,Pillók Péter,Beke Márton Civil jelentés 2005 |
|
Szt. Cirill és Method Alapítvány Gyermekek- és Családok Átmeneti Otthona , Rácsok Balázs, Csillag Attila, Juhász Péter Krízis Modell Program a családon belüli erőszak kezelésében itt és ott. |
|
21. Színház , Nagy Gábor, Faluvégi Judit Rita, Domonkos Georgina, Koroknai Szabolcs Kapcsolatok-Agresszió-Szex – Bűnmegelőzés a drámapedagógia eszköztárával |
|
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat , Salamon Judit Európai Önkéntes Szolgálat |
|
Igazságügyi Hivatal , Bogschütz Zoltán, pártfogó felügyelői szakreferens, Molnár Hedvig, vezető, Vágó Regina, munkatárs Szolgáltató igazságügy 3. – Csoportos technikák az Igazságügyi Hivatal Pártfogó Felügyelői Szolgálatánál |
|
Pedro Catalá Peiró A „Mi Házunk” roma közösség ház szociális és pedagógiai programjának bemutatása,mely keretén belül hátrányos helyzetű családokkal és gyermekeikkel foglalkozunk. |
|
Veszteg Andrea , Bánhidi Attila Veszteg Andrea: Az ifjúsági kormányzati politika nemzetközi vonatkozásai, majd Bánhidi Attila: Az ifjúsági turizmus aktuális kérdései a 2007. évben Két előadás következik egymás után! |
|
Szendrey Sándorné A „Gyermekvédelmi Arcképcsarnok” című program bemutatása |
|
Tóbiás László , Balogh Zsolt, Kalmár Zsuzsanna Önkéntesek a gyerekek napközbeni ellátásában – közösségi ellátási modell és aktív nevelési eszköz |
|
Simonyi Gyula Kisherceg életstratégia a történelem legnagyobb létszámú ifjúsága, sorsdöntő generációja számára. |
|
3. nap | |
január 24. szerda 09:00 |
|
Baranyi Mária , Morvainé Mária, Zombai Tamás, S.Kállai Szilvia Szocio-Mozi: Zsani, Kaffka és Válogatás a TV2 Strucc esélyegyenlőségi magazin dokumentumfilmjeiből filmek A vetítések 12 óráig tartanak |
|
Mikolovits Veronika , Ifjusagi Barlangtura es Barlangi Sportterapia Egyesulet Élménypedagógia és kalandterápia: barlangászás kicsit másképpen |
|
Schád László , Schádné Zámolyi Judit Kortárs segítő képzés középfokú oktatási intézményekben |
|
Magyar Waldorf Szövetség , Varga-Szemes László Mozgás és nevelés összefüggései a Waldorf-pedagógiában |
|
Mohai Mónika Bátor Tábor – Komplex rehabilitációs program krónikus betegséggel élő gyermekek és családjuk számára |
|
Csaplár Péterné A SNI gyermekek idegrendszer-fejlesztő ( AT) mozgásterápiájának nyomon követése, eredményeik a motoros és kognitív funkciókra |
|
Papp Edina , Kamaszparlament képviselői 3-4 fő Jövőkép kamaszfejjel |
|
Mérő Ágnes , Malatinszky Ákos, Kovács Orsolya Egyetemistákkal az általános iskolások környezettudatosságáért |
|
Gruber Andrea Re-EDucation of emotionally disturbed children – egy nevelési alapfilozófia mindennapjai Magyarországon |
|
Vass Andrea Az európai polgárrá nevelés alternatív módszerei |
|
Varga István Törvénytelen gyermekek Magyarországon |
|
Fészek alapítvány Dr. Budai Ágnes , Dr. Budai Ágnes „Állami gondozott – örökbefogadott„ |
|
Dr. Bíró Endre , Lánczos Eszter Miben segítsen a gyermekjogi képviselő? |
|
Dr. Kenderfi Miklós Pályaorientáció hátrányos helyzetű fiatalok körében |
|
HuMuSz , Tudatos Vásárlók Egyesülete, Ökoszolgálat Alapítvány Kapcsolatteremtés az oktatási intézmények és a civil szervezetek között |
|
Szülők Háza, a Felnőttekért és Gyerekekért Közhasznú Társaság , Előadó: Regős Judit, szociálpolitikus, családi tanácsadó A férfi a világot akarja meghódítani, a nő a férfit szeretné elcsábítani. Hogyan lesz belőlünk családanya és családapa? |
|
január 24. szerda 11:00 |
|
Schád László Az iskolai drogprevenciós munka módszertana |
|
Magyar Waldorf Szövetség , Tallós Péter Képességek fejlődésének lehetősége a középiskolában |
|
Kulcsár Mihályné A térérzékelés és a magatartászavar összefüggései |
|
Balogh Anikó Ifjúságközpontú vidékfejlesztés tapasztalatai a Baranyai Hegyháton |
|
HuMuSz Hulladékcsökkentés az iskolákban – Módszertani ötletbörze |
|
Strenner Szilárd , Szekeres Júlia Szekeres Júlia: Kompetenciafejlesztés projektmódszerrel az életpálya-építés területén |
|
Botár Béla Humanisztikus szemlélet a gyermekvédelemben |
|
dr. Katonáné dr. Pehr Erika Szociális és Munkaügyi minisztérium Gyermekvédelmi Főosztály , Dr. Herczog Mária Néhány gondolat a gyermeki jogok érvényesüléséről, avagy az országunk 2-3. időszakos jelentéséről röviden és Dr. Herczog Mária civil jelentés a New York-i Egyezmény magyarországi teljesüléséről |
|
Várnai Dóra , Örkényi Ágota A kortársak közötti bántalmazás |
|
Csonka Donát HÁZÉPÍTÉS FÖLDBŐL |
|
Karlaki Orsolya , Sándor-Lenkei Aida, Gúr Péter Csoportos szociális munka dyslexiás középiskolásokkal-Mi világunk program |
|
január 24. szerda 13:00 |
|
Dr. Herczog Mária Gyermekbántalmazás és elhanyagolás egy szélesebb értelmezési keretben (Egy most megjelenő könyv apropóján) |